12 dni Pearl Jam. Świąteczne single w sieci

3 grudnia 2019
ok. 1 minuta czytania

Zespół dopiero co ogłosił trasę koncertową – w tym występ w Krakowie, który odbędzie się 13 lipca – a już ma dla fanów kolejną dobrą wiadomość. Amerykanie przygotowali muzyczną serię pod hasłem „2 Days of Pearl Jam”. Zgodnie z nazwą, w ramach kampanii przez 12 kolejnych dni grupa po raz pierwszy udostępniać będzie w serwisach streamingowych swe doroczne, okolicznościowe single. Całość stworzy później świąteczną playlistę, której będzie można posłuchać na Spotifyu. Pierwszym z udostępnionych utworów jest „Let Me Sleep (Christmas Time)” z 1991 roku, a drugim cover „Don’t Believe in Christmas” The Sonics z 2002 roku.

Od 1991 roku Eddie Vedder i spółka przygotowali dla członków Ten Clubu 27 gwiazdkowych piosenek.

22 października 2015 roku minęło 25 lat od pierwszego koncertu Pearl Jam. Po dziesięciu albumach studyjnych, setkach wyjątkowych występów na żywo i oficjalnych bootlegów koncertowych zespół ciągle cieszy się uznaniem krytyków i sukcesem komercyjnym – sprzedał ponad 85 milionów albumów na świecie i w 2017 roku został wprowadzony do Rock and Roll Hall of Fame.