Alicia Keys i Lady GaGa poświęcają internet w szczytnym celu

29 listopada 2010
ok. 1 minuta czytania

Akcja Digital Life Sacrifice w ramach organizacji charytatywnej Alicii Keys, Keep a Child Alive, ma na celu zebranie miliona dolarów – inaczej gwiazdy nie powrócą do internetu. W środę, 1 grudnia, czyli w światowy dzień AIDS, na profilach wszystkich artystów, którzy zaangażowali się w akcję znajdą się ostatnie wpisy i testamentowe nagrania, a ponadto obrazki pokazujące ich ciała leżące w trumnach.

– Używanie współczesnych mediów w takim celu jest bardzo ważne i ponadto – bardzo fajne – stwierdziła Keys. – Ludzi należy zaszokować do tego stopnia, żeby się obudzili. Ludzie nie są obojętni i nie jest tak, że nie chcą się angażować, ale z reguły po prostu nie myślą o takich rzeczach. To bardzo bezpośrednia, emocjonalna i nieco sarkastyczna metoda, żeby zwrócić ich uwagę.

Oprócz Lady GaGi, Justina Timberlake’a, Ushera i oczywiście samej Keys, w projekt zaangażują się także Jennifer Hudson, Ryan Seacrest, Kim i Khloes Kardashian, Elijah Wood, Serena Williams, Janelle Monae i Swizz Beatz.

Dyskografię Alicii Keys zamyka longplay „The Element of Freedom” z grudnia 2009 roku.