„Café Belga” złota w dwa tygodnie

28 lipca 2018
ok. 1 minuta czytania

Skala sukcesu jest tym większa, że „Café Belga” ukazała się na rynku z zaskoczenia. Wydaniu płyty nie towarzyszyły ani wcześniejsze zapowiedzi, ani promocja, ani też przedsprzedaż. Taco nie zdecydował się na wybranie utworów singlowych i na wypuszczenie teledysków.

Pod hasłem złotej płyty dla wydawnictwa „Café Belga” kryje się sprzedaż wyłącznie nośników fizycznych zakupionych przez fanów. Stacjonarnie płyta była dostępna wyłącznie w salonach sieci Empik oraz w warszawskim Asfalt Shopie.

Warto też wspomnieć, że na opublikowanej w czwartek 26 lipca oficjalnej liście sprzedaży płyt w Polsce za okres od 13 do 19 lipca „Café Belga” uplasowała się na pierwszym miejscu. Nowy album Taco Hemingwaya wdrapał się na sam szczyt OLiS-u już w pierwszym tygodniu od premiery.

W aktualnym zestawieniu cały czas obecne są dwie inne płyty z dyskografii artysty – “Szprycer” oraz “Trójkąt warszawski”. Pierwsza z nich pokryła się platyną, druga zaś złotem.

Złota płyta oznacza sprzedaż 15 tysięcy nośników.