Celine Dion wysiada z Chryslera

8 marca 2004
ok. 1 minuta czytania

Ponad rok temu piosenkarka podpisała trzyletnią umowę, na mocy której miała uczestniczyć w kampanii reklamowej aut marki Chrysler. Jednak na dwa lata przed zakończeniem kontraktu samochodowy producent postanowił wycofać się z tego pomysłu.

– Po prostu zamierzamy pójść w nieco innym kierunku – tłumaczy rzecznik DaimlerChrysler AG, David Barnas. – W żadnym wypadku nie twierdzimy, że Celine Dion nie pasuje do naszych produktów.

Kanadyjska piosenkarka nie będzie już uczestniczyć w reklamach eleganckich aut. Kompania chce ją jedynie wykorzystać do reklamówek zwracających uwagę na bezpieczeństwo dzieci podróżujących samochodami. W filmach tych nie padnie jednak nazwa Chrysler.

Kontrakt DaimlerChrysler AG z Celine Dion opiewał na sumę 14 milionów dolarów.