Czytelnicy tabloidów zawiedli Sheryl Crow

28 stycznia 2008
ok. 1 minuta czytania

W lutym 2006 roku, na kilka dni po rozstaniu z kolarzem Lance’em Armstrongiem, u piosenkarki wykryto raka piersi. Zamiast uszanować prywatność gwiazdy w tak trudnym okresie, fotoreporterzy natychmiast oblegli jej dom, pragnąc uczynić z jej nieszczęścia dochodową sensację.

– Setka paparazzi pod moją bramą, w czasie, kiedy przydarzyły mi się straszne rzeczy, naprawdę dała mi do myślenia – wspomina Crow. – Zdałam sobie wtedy sprawę, jacy jesteśmy my, ludzie. Czy właśnie to sprawia, że czytelnicy kupują czasopisma? Wieści o kimś, kto znalazł się na dnie? To bardzo smutne. Było to dla mnie trudne doświadczenie.

4 lutego na sklepowe półki trafi najnowszy album Sheryl Crow, zatytułowany „Detours”.