Flatbush Zombies ze wsparciem Jamesa Blake\’a

7 sierpnia 2020
ok. 1 minuta czytania

Utwór \”Afterlife\” pojawił się zaledwie dwa miesiące po ostatniej, charytatywnej EP-ce nowojorskiego tria, \”Now, More Than Ever\”. Co ciekawe, zespół zdecydował się na dość interesujący sposób poinformowania o premierze swojego kawałka – wykupił duży billboard reklamowy w centrum… Denver.

Przypomnijmy, że James Blake w 2020 roku wypuścił już dwie swoje nowe kompozycje, \”You\’re Too Precious\” i \”Are You Even Real?, a także pochwalił się coverem piosenki \”Come As You Are\” grupy Nirvana.

Z nowym, wyprodukowanym przez Jamesa Balke\’a nagraniem \”Afterlife\” można zapoznać się poniżej.

Yo just in case you didn’t stroll past the random billboard Juice bought in the middle of Denver, our song Afterlife drops tmrw @ 11:45AM EST pic.twitter.com/S0qfs7F8Px— The Glorious Dead (@FlatbushZombies) August 6, 2020