Hans Zimmer skomponował dżingiel dla Netfliksa

12 sierpnia 2020
ok. 1 minuta czytania

Choć trwający dwie sekundy dźwiękowy znak firmowy Netfliksa niewątpliwie należy do najbardziej charakterystycznych i rozpoznawalnych, szefowie platformy uznali, że przydałaby się nieco bardziej rozbudowana wersja. Z myślą o kinowych premierach produkcji Netfliksa zdecydowano zrealizować ambitniejszą, bardziej epicką identyfikacje dźwiękową. Niełatwe zapewne zadanie powierzono uznanemu kompozytorowi, Hansowi Zimmerowi, który odpowiada za ścieżki dźwiękowe filmów \”Interstellar\”, \”Incepcja\” czy \”Mroczny rycerz\”. W efekcie powstała 16-sekundowa kompozycja, z którą można zapoznać się poniżej.

Netflix i Hans Zimmer współpracowali wcześniej przy serialu \”The Crown\”.

The Netflix "ta-dum" soundmark is one of the all time greats, but doesn't work as well in a theater because it's only 3 seconds long.So Netflix commissioned Hans Zimmer to extend it for theaters and … it's … so … good.pic.twitter.com/RGw26vCAGY— Siqi Chen (@blader) August 9, 2020