Justin Timberlake w ABC nie tylko o NBA

3 listopada 2003
ok. 1 minuta czytania

Popularny wokalista jest wielkim fanem koszykówki spod znaku NBA. Często można go zobaczyć na trybunach hali, w której swoje mecze rozgrywa drużyna Los Angeles Lakers. Przed kilkoma miesiącami młody artysta współpracował z należącymi do Teda Turnera telewizjami TNT i TBS, teraz pomoże ich konkurencji. W ABC jego nowy utwór uatrakcyjni kampanię reklamową „Can’t Get Enough”, ponadto Timberlake będzie korespondentem podczas różnych wydarzeń sportowych, nie tylko spotkań zawodowej ligi koszykarskiej.

– Justin Timberlake to prawdziwa mega-gwiazda i jesteśmy zaszczyceni, że zechciał z nami współpracować – powiedział jeden z producentów ABC, Michael Pearl. – To dowodzi wyjątkowego współdziałania sportu i rozrywki.

Przypomnijmy, że 16 listopada występem w Belgii Justin rozpocznie swoje europejskie tournée. Jego trasa obejmie 29 koncertów.