Komercyjna wtopa Madonny

27 marca 2015
ok. 1 minuta czytania

13. longplay w dorobku gwiazdy ma w Stanach Zjednoczonych najgorszą sprzedaż spośród jej wydawnictw od 20 lat. W 7 dni od wydania, płyta rozeszła się w nakładzie 116 tysięcy egzemplarzy. Dla porównania, poprzedni krążek „MDNA” to 359 tysięcy kopii w ciągu tygodnia. W ciągu dwóch dekad gorzej radził sobie tylko zestaw „Bedtime Stories” z 1994 roku. „Rebel Heart” to także pierwszy album od czasu „Bedtime Stories”, który w USA nie dotarł na 1. miejsce listy sprzedaży.

Co grosze, wyniki z drugiego tygodnia od premiery są grosze niż te z pierwszego. Sprzedaż spadła o 80 procent i w drugim tygodniu osiągnęła niespełna 23 tysiące sztuk.

Longplay „Rebel Heart” promowany przez singel „Living for Love” miał premierę 10 marca.