Kończą się bilety na Lanę Del Rey

12 grudnia 2012
ok. 1 minuta czytania

Młoda Amerykanka przebojem wdarła się do światowej czołówki muzyki pop dzięki singlowi „Video Games”. Po umieszczeniu teledysku do piosenki w sieci, w błyskawicznym tempie zyskała miliony sympatyków na całym świecie (dotychczas teledysk obejrzało ponad 29 milionów osób!). Album „Born To Die”, z którego pochodzi utwór, przyniósł jej światową sławę. To właśnie na tej płycie znajdują się przebojowe „Blue Jeans”, „National Anthem”, „Summertime Sadness” czy tytułowe „Born To Die”. Liczne odwołania do stylistyki lat 50. i 60., zarówno w teledyskach, jak i stylizacjach Del Rey uczyniły z niej nie tylko rozpoznawalną wokalistkę, ale także ikonę stylu – Lana jest twarzą popularnej sieci H&M na jesień/zimę 2012 oraz Jaguara F-Type, regularnie pojawia się również na okładkach pism modowych i lifestyle’owych – obecna była m.in. w „Vogue”, „GQ” czy „Interview”.
Koncert w Polsce jest częścią europejskiej trasy Lany Del Rey. Warto zaznaczyć, że wyprzedały się już wiosenne koncerty artystki w Londynie, Berlinie, Frankfurcie, Amsterdamie, Brukseli czy Glasgow.

Ostatnie bilety na koncert w Warszawie (na miejsca siedzące) dostępne są na stronach Go-ahead.pl, eBilet.pl, Eventim.pl, Muno.pl oraz Ticketpro.pl.