Korn chce wykorzystać fanów

15 września 2004
ok. 1 minuta czytania

Jonathan Davis z kolegami chcą, by zapowiedziana na 4 października kompilacja „Greatest Hits Vol. 1” została zareklamowana wyznaniami fanów Korna o tym, jak grupa wpłynęła na ich życie. W oficjalnym serwisie internetowym bandu znalazły się szczegółowe informacje na temat warunków udziału w projekcie. Można tam przeczytać m.in.: „Czy słuchanie płyt Korna pomogło ci przetrwać złe czasy? Może dzięki Kornowi poznałeś kogoś ważnego w twoim życiu? Czy Korn zainspirował cię na tyle, że dziś jesteś kimś innym? Jeśli chcesz podzielić się swoją historią, wyślij krótki opis na adres [email protected]”.

Niestety, formacja weźmie pod uwagę jedynie zgłoszenia osób, które mają skończone 18 lat i są z Los Angeles.

Przypomnijmy, że składanka przebojów Korna zawierać będzie 19 kompozycji, w tym dwa covery: wybrany na pierwszy singel „Word Up” Cameo oraz „Another Brick In The Wall, Parts 1, 2, 3,” Pink Floyd.