Krwawy Księżyc Pearl Jam

18 lutego 2020
ok. 1 minuta czytania

Universal Music Group i studio Powster połączyły siły, by stworzyć doświadczenie rzeczywistości rozszerzonej (AR) za pośrednictwem aplikacji Pearl Jam. Od 13 lutego, fani po skierowaniu telefonu na Księżyc, mogli posłuchać fragmentu nowego singla „Superblood Moon”.

– Współpraca z Pearl Jam to dla nas prawdziwy zaszczyt. Łączymy technologię z naturą, czyli kierujemy się podobnymi inspiracjami, co muzycy przy tworzeniu „Gigaton” – mówi szef Powstera, Ste Thompson. – Ten rodzaj aktywacji fanów wspaniale pokazuje, jak wielkie pokłady kreatywności i innowacji włożyła grupa w swój nowy album. Adaptacja do nowych technologii i integracja platform świetnie uwalnia potencjał muzyki, jak również umożliwia fanom nowe, ciekawe formy poznawania piosenek.

Niedawno Pearl Jam udostępnił oficjalny klip do „Dance of the Clairvoyants”, głównego singla promującego „Gigaton”. Krążek trafi do sklepów i serwisów cyfrowych 27 marca 2020.