Za reżyserię klipu odpowiada Glen Luchford, a dyrektorem artystycznym był Alessandro Michele. Lana Del Rey i Jared Leto grają w filmiku parę, Courtney Love wcieliła się natomiast w kelnerkę ich obsługującą. Poza artystami w klipie można podziwiać też węże, tygrysa oraz strusia w sklepie.
Lana Del Rey i Jared Leto związali się z marką modową w listopadzie ubiegłego roku.
Lana Del Rey zasłynęła singlami „Video Games” i „Born to Die”, które promowały album „Born To Die”. Słuchaczy zachwycił nieco staromodny styl artystki i jej ciepły, głęboki głos. Inne jej przeboje to „Summertime Sadness”, „National Anthem” i „Dark Paradise”. Ostatnia płyta Amerykanki, „Lust for Life”, miała premierę 21 lipca 2017 roku. Wkrótce ma się ukazać jej nowa płyta „Norman Fucking Rockwell”.
Jared Leto zaangażowany jest w spin-offi „Spider-Mana” zatytułowany „Morbius”.
Thirty Seconds to Mars mają na koncie ponad 15 milionów sprzedanych albumów i wyprzedane areny i stadiony na całym świecie. W trakcie kariery otrzymali wiele nagród i wyróżnień, w tym kilkanaście MTV Awards, Billboard Music Award oraz pobili rekord świata Guinnessa, wyruszając w najdłuższą trasę koncertową w historii. Ostatnia płyta kapeli to „America” z kwietnia 2018 roku.
Jared Leto ma na koncie ma Oscara za rolę w dramacie „Witaj w klubie”, a ostatnio można go było oglądać w produkcji science fiction „Blade Runner 2049”.