Maja Sablewska i Adele popularniejsze od Jana Pawła II

16 grudnia 2011
ok. 2 minut czytania

W Polsce w mijającym roku najszybciej zyskującym na popularności hasłem był „kwejk”. Na kolejnej pozycji znalazła się gra komputerowa „minecraft”. W pierwszej dziesiątce znalazły się także program „X Factor”, film „Sala samobójców” (reż. Jan Komasa) i seriale „Przepis na życie” (w głównych rolach: Magdalena Kumorek i Borys Szyc) oraz „Prosto w serce” (w głównych rolach: Anna Mucha i Filip Bobek), a także piosenkarka Adele.

Poniżej pełne zestawienia.

Wyszukiwania najszybciej zyskujące na popularności w Polsce w 2011 roku:
1. Kwejk
2. Minecraft
3. Facebook.pl
4. Spis powszechny
5. X Factor
6. Sala samobójców
7. Przepis na życie
8. Prosto w serce
9. Tablica.pl
10. Adele

Osoby najszybciej zyskujące na popularności
1. Adele
2. Amy Winehouse
3. Maja Sablewska
4. Kate Middleton
5. Andrzej Lepper
6. Grubson
7. Jan Paweł II
8. Ewa Farna
9. Nicole Scherzinger
10. Honorata Skarbek

Google przygotował także zestawienia haseł o rosnącej popularności w Polsce dla kilku kategorii tematycznych, w tym: filmy i muzyka oraz programy telewizyjne.

Filmy
1. Sala samobójców
2. Piekielna zemsta
3. Transformers
4. Kowboje i obcy
5. Turysta
6. Oszukać przeznaczenie 5
7. Czarny łabędź film
8. Mgła
8. Red
10. American pie 8

Muzyka
1. Maleńczuk „Ostatnia nocka”
2. Nowości muzyczne 2011
3. Varius Manx „Przebudzenie”
4. Kayah „Za późno”
5. Blue Cafe „Buena”
6. Przystanek Woodstock 2011
7. Disco polo 2011
8. Zakopower „Boso”
9. Rihanna „Man Down”
10. Selah sue

Produkcje telewizyjne
1. X Factor
2. Przepis na życie
3. Prosto w serce
4. Rodzinka.pl
5. Pamiętniki wampirów
6. Triumf miłości
7. Top model
8. Pierwsza miłość
9. Plotkara
10. Californication

Zestawienia z innych kategorii oraz krajów można znaleźć pod tym adresem.