Mariah Carey goni 50 Centa

28 grudnia 2005
ok. 1 minuta czytania

Ostatni album wokalistki ,”The Emancipation of Mimi”, od kwietniowej premiery rozszedł się za Atlantykiem w liczbie 4,6 miliona egzemplarzy, tymczasem drugi longplay rapera, „The Masacre”, od marca kupiło 4,8 miliona Amerykanów.

Nie oznacza to jednak, że Carey jest na straconej pozycji, bowiem obecnie każdego tygodnia sprzedaje się średnio 191 tysięcy sztuk jej wydawnictwa, podczas gdy „Fiddy” może poszczycić się skromnymi 21 tysiącami tygodniowo.

Debiutancki krążek 50 Centa, „Get Rich Or Die Tryin'” z 2003 roku, osiągnął pułap 7,4 sprzedanych miliona kopii, z kolei Mariah Carey wywalczyła swój rekord płytą „Daydream” z 1995 roku. Dzieło znalazło dotąd 7,5 miliona nabywców.