Utwór zainspirowany jest Londynem, gospodarzem tegorocznych igrzysk, i rytmem tego miasta. W udostępnionej właśnie reklamie pokazano, skąd wzięły się tworzące nagranie sample. Producent zbierał je podczas podróży po całym świecie, a są to po prostu odgłosy wydawane przez sportowców i używany przez nich sprzęt. W spocie można więc zobaczyć, a w piosence usłyszeć, Dariusa Knighta – tenisistę stołowego z Wielkiej Brytanii, Davida Oliviera – biegającego przez płotki lekkoatletę ze Stanów Zjednoczonych, Ksenię Wdowinową – sprinterkę z Rosji, Dayyana Jaffara – łucznika z Singapuru oraz Marię Espinozę – mistrzynię taekwondo z Meksyku.
Z efektem można zapoznać się pod tym adresem.
Piosenka wspiera akcję Move To the Beat TM, której celem jest przybliżenie młodym ludziom idei Igrzysk Olimpijskich i zachęcenie ich do uprawiania sportu. Premiera teledysku zaplanowana jest na połowę kwietnia, ale utwór dostępny będzie w sprzedaży cyfrowej już 30 marca.
Ostatni longplay muzyka, wydany pod szyldem Mark Ronson & The Business Intl., to „Record Collection” miał premierę we wrześniu 2010 roku.
Debiutancki i na razie jedyny album Katy B, „On a Mission”, ukazał się wiosna 2011 roku.