Missy Elliott reklamuje chipsy

27 sierpnia 2007
ok. 1 minuta czytania

Telewizyjny spot z raperką w roli głównej zadebiutuje na amerykańskich ekranach we wrześniu. W klipie zobaczymy Elliott pracującą w studiu i zajadającą chipsy Doritos Collisions. Zainspirowana zawartością paczki – dwoma różnymi smakami ziemniaczanych przekąsek – postanawia połączyć w nowej piosence dwa rodzaje muzyki, dlatego dodaje do hiphopowego kawałka kilka elementów country.

Artystka zgodziła się na udział w kampanii głównie ze względu na jej internetową część. Na witrynie Doritos Collisions będzie można znaleźć link do strony Missy Elliott, gdzie fani zdobędą wiele informacji na temat jej najnowszego albumu. Portal zaoferuje internautom także możliwość miksowania utworów raperki. Gotowe kompozycje będzie można przesłać na stronę, a autorzy najlepszych pięciu otrzymają nagrody.

Warto dodać, że Missy Elliott skomponowała piosenkę specjalnie na potrzeby promocyjnej akcji. Utwór nie znajdzie się na najnowszej płycie artystki.

Longplay roboczo zatytułowany \”The Countdown\” ukaże się na rynku w grudniu tego roku.