Chyba nikogo bardzo nie zdziwi, że zwyciężyła Beyoncé. Dziennikarze nie tyle docenili jeden konkretny klip, co całość wideo-albumu, jakim jest „Lemonade”. Za reżyserię klipów do piosenek z krążka odpowiadają Kahlil Joseph, Melina Matsoukas, Todd Tourso, Dikayl Rimmasch, Jonas Akerlund, Mark Romanek i sama Beyoncé. Całość trwa 65 minut. – To najbardziej ambitny projekt wideo, a jej ekipa poradziła z nim sobie doskonale – czytamy w uzasadnieniu na stronie „Rolling Stone’a”.
Pod tym adresem można obejrzeć wideo do jednej z piosenek, „All Night”.
Na drugim miejscu zestawienia pisma znalazł się teledysk „Lite Spots” Kaytranady a podium zamknęła siostra Beyoncé, Solange i jej klip do „Cranes in the Sky”.
Cały ranking można przejrzeć tutaj.
Longplay „Lemonade” miał premierę 23 kwietnia 2016 roku.