Norah Jones chciała wyglądać jak z plakatu

23 lutego 2012
ok. 1 minuta czytania

Inspiracją dla projektu okładki były plakaty filmów z połowy ubiegłego wieku, które zdobiły ściany usytuowanego w Los Angeles studia nagraniowego producenta, który naprawdę nazywa się Brian Burton. – Brian ma w swoim studiu ogromną kolekcję plakatów do filmów Russa Meyera – wyjaśnia Jones. – Jeden z nich, do filmu pod tytułem „Mudhoney”, wisiał nad kanapą, na której codziennie przesiadywałam. Zawsze, gdy na niego patrzyłam, myślałam, że chciałabym wyglądać tak fajnie, jak ta dziewczyna z plakatu. Podczas tworzenia płyty nieustannie się na niego gapiłam. To naprawdę świetna grafika.

Oto tracklista:
„Good Morning”
„Say Goodbye”
„Little Broken Hearts”
„She’s 22”
„Take It Back”
„After The Fall”
„4 Broken Hearts”
„Travelin’ On”
„Out On The Road”
„Happy Pills”
„Miriam”
„All A Dream”

Solową dyskografię wokalistki zamyka longplay „The Fall” z listopada 2009 roku. Na początku stycznia ukazał się nowy album jej formacji The Little Willies – „For the Good Times”.