OneRepublic zapewniają, że będzie lepiej

26 marca 2020
ok. 2 minut czytania

– Byliśmy na końcu prac nad naszym piątym albumem studyjnym, gdy Światowa Organizacja Zdrowia ogłosiła stan pandemii – mówi Ryan Tedder z OneRepublic. – Część z nas miała styczność z osobami zarażonymi koronawirusem w Londynie, więc skończyli na kwarantannie w Los Angeles w moim studio. Zostały nam dwie piosenki do ukończenia. Jedną z nich było „Better Days”. Piszemy o prawdziwych doświadczeniach i wydarzeniach, które dzieją się w tym momencie – tak dzieje się, gdy tworzysz piosenkę w czasach kryzysu.

Autorami i producentami „Better Days” są Ryan Tedder, Brent Kutzle i John Nathaniel, produkcyjnie wspierał ich również Tyler Spry. Utwór nagrany w zeszłym tygodniu trafi na nadchodzący album OneRepublic „Human”. Singlami promującymi wydawnictwo są „Rescue Me”, „Somebody To Love”, „Wanted” oraz „Didn’t I”.

Część zysków ze sprzedaży i streamingu „Better Days” OneRepublic oraz Interscope Records przekażą na rzecz funduszu COVID-19 Relief Fund powołanego przez MusiCares, który ma wspierać muzyków dotkniętych obecną sytuacją.

OneRepublic zachęcają fanów do stworzenia własnych teledysków do „Better Days”, w których każdy opowie, w jaki sposób spędza czas w domu. Filmiki są zbierane przez aplikację Cinebody.
W skład nominowanego do Grammy OneRepublic wchodzą Ryan Tedder (wokalista, kompozytor), Zach Filkins (gitara), Drew Brown (gitara), Brent Kutzle (bas, wiolonczela) oraz Eddie Fisher (perkusja). Zespół debiutował albumem „Dreaming Out Loud” w 2007 roku. Singiel „Apologize” rządził na wszelkich możliwych listach przebojów i zapewnił grupie nominację do Grammy. Drugi album „Waking Up” (2009) przyniósł takie hity jak „All the Right Moves”, „Secrets” czy „Good Life”. W 2013 ukazał się „Native” z bestsellerowym „Counting Stars”. Czwarte wydawnictwo OneRepublic „Oh My My” trafiło do sprzedaży w 2016. Ubiegłej wiosny grupa wydała singiel „Start Again” ft. Logic na potrzeby ścieżki dźwiękowej serialu „Trzynaście powodów” oraz „Connection”, które trafiło do kampanii Jeepa.