Wideo \”Entrepreneur\” ukazuje czarnoskórych ludzi sukcesu, przedsiębiorców, właścicieli biznesu i twórców. Do klipu zaproszeni zostali aktorka Issa Rae czy raper Tyler the Creator, ale także zupełnie niesławni Michelle i Robery Sullivanowie, właściciele firmy The Artisan Grower, sprzedającej organiczne warzywa.
– To wielka tajemnica. Nie mam pojęcia, jak się o nas dowiedzieli – mówi Michelle. – Setki czarnoskórych posiada własne firmy, szczególnie w Wielkiej Brytanii, ale jakoś nas znaleźli.
– Początkowo myśleliśmy, że to żart – dodaje szkocka farmerka. – Jedna z producentek, Lola Ridgell, wyjaśniła nam, że utwór ma promować biznesy prowadzone przez czarnych na całym świecie. Chcieli do nas wysłać całą ekipę filmową, ale z uwagi na sytuację covidową, zaoferowaliśmy, że sami się nakręcimy. Lola była zachwycona tym pomysłem.
Pharrell połączył także siły z magazynem \”Time\” w specjalnym projekcie \”Nowa Amerykańska Rewolucja\”. Był kuratorem serii esejów i konwersacji pomiędzy czarnymi liderami, którzy skupiają się na opresyjnej przeszłości Ameryki i wizji równiejszej przyszłości.