Taylor Swift i jej własne media społecznościowe

12 października 2017
ok. 1 minuta czytania

„The Swift Life” to – jak opisuje gwiazda – rzecz kreatywna, angażująca; miejsce, gdzie użytkownicy będą mogli mieć lepszy kontakt ze sobą i z Taylor. Apka pozwala dzielić się wiadomościami i zdjęciami, słuchać muzyki, komentować, rozmawiać z przyjaciółmi i mieć dostęp do e-gadżetów związanych z wokalistką.

Wideo-zapowiedź aplikacji „The Swift Life” można znaleźć pod tym adresem.

10 listopada ukaże się nowa płyta Taylor Swift, „Reputation”. Album promują single „Look What You Made Me Do” i „…Ready For It?”.

Taylor Swift to obecnie jedna z najpopularniejszych wokalistek i najbardziej dochodowych gwiazd. W ciągu 2016 roku zarobiła 170 milionów dolarów – więcej niż Adele, Madonna, Rihanna czy Cristiano Ronaldo. Zdobyła 10 nagród Grammy. Jej płyty sprzedały się w nakładzie 40 milionów egzemplarzy a single 130 milionów. Ostatni krążek, „1989”, miał premierę 27 października 2014 roku.