Telewizja Radiohead

8 maja 2003
ok. 1 minuta czytania

Strona www.radiohead.tv wprowadzi fanów zespołu w świat jego najnowszej płyty „Hail To The Thief”, której premierę zaplanowano na 9 czerwca. Internetowa telewizja kapeli będzie działać co najmniej przez rok. Wokalista Thom Yorke chciał nazwać serwis www.the-most-gigantic-lying-mouth-of-all-time.com, lecz ostatecznie pozostał przy krótszej nazwie. Klipy bandu trafią do sieci tuż po ich ukończeniu, także fani otrzymają szansę zaprezentowania własnych wizualnych pomysłów ilustrujących piosenki Radiohead – jeśli tylko ich koncepcje spodobają się Anglikom.

Dwuminutowy trailer związany z utworem „There, There” pojawi się już 10 maja. Strona ruszy pełną parą 16 dni później, a na początek zaplanowano 30-minutowy film o formacji.

Tymczasem w ubiegłym tygodniu w Los Angeles członkowie Radiohead przeprowadzili inną nietypową akcję, mającą zareklamować ich najbliższy longplay. W mieście pojawiły się plakaty naśladujące kampanię reklamową programu „Pop Idol”, wyszukującego młode talenty muzyczne. Z bliska okazywało się jednak, że afisze złożone są ze słów innej kompozycji z „Hail To The Thief”, „We Suck Young Blood”. Yorke twierdzi, że „kawałek” ten opisuje hollywoodzki styl życia. Na plakatach można było przeczytać „Głodny? Chory? Pragniesz przerwy? Słodki? Świeży? Zrobiłbyś wszystko? Ssiemy młodą krew. Chcemy słodkiego mięsa. Telefon: 1-866-868-4433”.