The Weeknd traci głowę w klipie „In Your Eyes”

23 marca 2020
ok. 1 minuta czytania

W klipie który jest (krwawą) kontynuacją poprzednich teledysków artysty ponownie występuje modelka Zaina Miuccia. Za reżyserię odpowiada Anton Tammi.

Najnowszy album The Weeknda „After Hours” ukazał się w ostatni piątek, a już teraz pojawiło się wydanie deluxe wzbogacone o remiksy m.in. w wykonaniu Chromatics czy The Blaze. „After Hours” bije kolejne rekordy w serwisach cyfrowych, a także zbiera znakomite recenzje.

„After Hours”:
– przekroczyło 100 milionów streamów na całym świecie w dniu premiery
– zajmuje 7 z 10 miejsc na Spotify Global Chart
– zajmuje 14 z 15 miejsc na Spotify US Chart
– zajmuje pierwsze 12 miejsc na Apple Music Top 100: Global Chart
– zajmuje pierwsze 12 miejsc na Apple Music Top 100: USA Chart
– album zajmuje 1. miejsce w Apple Music w 87 krajach
„Blinding Lights”:
– 8,5 mln streamów na świecie w jeden dzień – to nowy rekord w 2020 roku
– numer 1 na Global Spotify Chart przez 25 dni z rzędu
„In Your Eyes”:
– okładki playlist Today’s Top Hits, All New All Now, R&B Right Now, Are & Be oraz Nouveautés Pop
– dodane do 43 playlist New Music Friday w Spotify

„After Hours” to następca wydanego w 2016 longplaya „Starboy” oraz EP-ki „My Dear Melancholy” z 2018.