Zanim The Weeknd się wykrwawi

7 kwietnia 2020
ok. 1 minuta czytania

„Until I Bleed Out” zrealizowane jest w tej samej estetyce co wcześniejsze klipy The Weeknda: „Heartless”, „Blinding Lights”, „After Hours”, oraz „In Your Eyes”. Wszystkie one promują album „After Hours” z 20 marca.

– Gdy zacząłem pracę nad tym albumem, w najśmielszych snach nie spodziewałem się, że premiera odbędzie się w trakcie światowej pandemii – mówi The Weeknd. – Zawsze czułem, że muzyka pomaga w ciężkich czasach, dlatego mam nadzieję, że moje „After Hours” może mieć taki sam efekt dla innych. Niesamowite jest podziwiać pracę bohaterów życia codziennego, pracowników służby zdrowia czy handlu, dostawców, kurierów – wszystkich tych, którzy są na pierwszej linii i narażają swoje zdrowie, by pomóc innym. Ten album jest dla nich i dla wszystkich, którym może przynieść choć trochę radości czy ulgi.

„After Hours” to następca wydanego w 2016 longplaya „Starboy” oraz EP-ki „My Dear Melancholy” z 2018.